0

Nema proizvoda u košarici

NAZOVI NAS

+385 31 506 387

Informacije o označavanju pneumatika

Klase označavanja pneumatika za automobile i dostavna vozila daju sami proizvođači pneumatika na osnovi rezultata testiranja koje je provedenu u skladu s Europskim odobrenim procedurama.

oznacavanje_pneumatika

Ušteda goriva

Što se tiče klasifikacije uštede goriva, Michelinov europski istraživački centar opremljen je ispitnim postrojenjem koje je odobreno od strane europske komisije kao standardno postrojenje u svrhu označavanja pneumatika.

  • smanjenje troškova za gorivo za vozilo koje je opremljeno s A ocjenjenim pneumaticima je za 300 eura veće nego za vozila koja su opremljena sa G ocjenjenim pneumaticima.

Put kočenja na mokrom kolniku

Pneumatik je jedina točka kontakta vozila sa cestom. Pri 80 km/h pneumatik ima manje od 1 milisekunde za usmjeravanje vozila, ubrzanje ili kočenje. Pneumatik je bitna komponenta vozila. Njegova uloga je držanje ceste bez obzira na stanje kolnika, konfiguraciju kolnika ili na vremenske prilike (suho ili mokro).

  • 16 metara je kraći put kočenja za vozilo koje je opremljeno s A ocjenjenim pneumaticima nego za vozila koja su opremljena sa F ocjenjenim pneumaticima.

Razina buke pneumatika

Buka prometa je osjetilna smetnja. Za vozilo koje se kreće konstantnom brzinom od 80 km/h, buka koju generira kotrljanje pneumatika je općenito viša od buke motora. Ova buka kotrljanja ovisi o vrsti pneumatika i površini ceste.

  • pneumatik s jednom crtom je samo upola manje bučan od pneumatika s dvije crte.
Comments are closed.
Select your currency